Thursday, June 11, 2009

THE JEFF AND JER SHOWGRAM CRACKS ME UP

Ok, so on my way to work I listed to the Jeff and Jer showgram on 94.1 on weekday mornings. (sometimes using the iheart radio free app on my iphone too) Occasionally I find out stuff that is intriguing, especially their own stories of life and change. Tommy (like the producer or something) shared a testimony of life change once that was amazing. Jeff recently did the same when he got "re-married" and caught everyone off guard cuz no one knew he had gotten a divorce. His integration of faith and family and reality and pain and hurt and hopes and dreams caused me to sit in my car and listen for like 20 minutes in the parking lot at work one morning.

But, I think I listen mostly cuz I think they are funny!

Here's three things they talked about on the air and then put on their website that we're interesting and a few that I found hysterical.

NAVY SEAL AD: This ad from the navy seals is awesome. I had a whole Navy Seal read-a-thon period of my life where I read all kinds of stuff about them and their "hell week" training here in San Diego. I even got lucky and watched part of it in the bay one night while shannon and I had dinner in coronado when they were training shortly after moving here. So, I'm kind of a Navy Seal junkie. Sorta. Maybe one of my kids will be a Navy Seal. If so, do yourself a favor and don't jack with them. They are legit. So is this ad. (Click on it to make it bigger)

BUG BIOLOGY: Then today they talked about these pics of "bug reproductive biology". Oh man, super funny, especially of the look on that second dragon fly face. I wasn't sure what was more interesting to me... these crazy bug acts or the fact that someone out there is a bug reproductive photographer.


DEMOTIVATOR POSTERS: Lastly, I've seen tons of demotivator posters and even bought one of the original despair company calendars that started the whole trend, but these two made me laugh out loud. Try not to hate me for the stuff that I find funny.

2 comments:

Adam S. 3:39 PM  

Before i discovered that my eyesight wouldnt allow me to be able to train, I wanted to be a Navy SEAL SOOOOO BAD!

My Uncles one so that drove me even more...

Just thought i would share some Steinauer history haha

Adam S. 3:40 PM  

Before i discovered that my eyesight wouldnt allow me to be able to train, I wanted to be a Navy SEAL SOOOOO BAD!

My Uncles one so that drove me even more...

Just thought i would share some Steinauer history haha

About

My photo
San Diego, CA
Husband. Dad. Jesus Follower. Friend. Learner. Athlete. Soccer coach. Reader. Builder. Dreamer. Pastor. Communicator. Knucklehead.

Blog Archive

  © Blogger template Blogger Theme II by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP